Přednášky

Mariana velmi baví dělit se o poznatky a inspirace se studenty každého věku. Přednášel studentům a profesorům ze Sorbony, VŠE Praha, Vysoké školy kreativní komunikace v Praze nebo v akreditovaných MBA programech pod hlavičkou Společnosti pro management a leadership. Nejčastěji s hodnocením v pásmu 8,7 - 9,2 z 10.

Nejraději sdílí příběhy, nezvyklé, neintuitivní, ale prakticky využitelné poznatky z psychologie vyjednávání, prodeje, motivace a leadershipu. Formát přizpůsobuje události od krátkých úderných „key note“ na 20 min. až po přednášky na 90 min.

Semináře, workshopy, školení

Neděláme copy/paste. Každý klient je se svými potřebami jedinečný. I když vědecké principy, které využíváme, jsou použitelné napříč odvětvími, jejich konkrétní aplikaci připravujeme na míru každému klientovi.

Nejsme odborníci na všechno. Pokud požadavky zájemce přesahují naši expertízu, doporučíme experty nebo připravíme řešení s nimi (právo, daně, mezinárodní účetnictví, psychologie, statistika, síťová analýza apod.)

Kurzy jsou interaktivní. Přednášené principy procvičujeme individuálně i ve skupinách na praktických zadáních, ideálně ve skupinách s 12 – 15 účastníky.

Proč chytří lidé dělají špatná rozhodnutí

V úvodu do každodenního využití poznatků neurověd a behaviorální ekonomie si ukážeme nástroje, které nám pomohou lépe předvídat, chápat a ovlivňovat nejen naše rozhodnutí. Mimo jiné si ukážeme:

  • jak nám princip reciprocity umožní odvrátit cenovou válku s konkurencí,
  • proč díky averzi ke ztrátě umíme lépe předvídat, kdy máme šanci vyhrát spor,
  • kdy je ještě naše „fér“ nabídka přijatelná i pro protistranu, nebo
  • jak rychle získáme důvěru protistrany při prezentaci obchodní nabídky.

Rozsah: 3 hod.

Lesk kritického myšlení a bída prognóz

Kritické myšlení je klíčem k optimálním rozhodnutím. Seminář obsahuje široké spektrum praktických nástrojů, které zásadně zlepšují businessová rozhodnutí. Také představuje výsledky vědecky podložené výsledky našich reálných schopností předvídat budoucnost. Po semináři, mimo jiné

  • omezíte negativní dopady nadměrné sebedůvěry,
  • budete vědět proč je nebezpečné posuzovat úspěch jen podle výsledku,
  • zlepšíte nábor pracovníků a výběr dodavatelů,
  • připravíte se lépe na nabídku
  • rozpoznáte skutečného odborníka na prognózy od mediálního tlčhubu

Rozsah: 6 hodin.

Nepřeceňujte analýzu a intuici nebo jak dobře koupit/prodat business

Emoce, informace a náhoda, v tomto pořadí, ovlivňují to, zda transakce skončí úspěchem. V praxi však vidíme, přesně opačný přístup. Dominuje kvantitativní analýza minulosti a prognózy budoucnosti. Není divu, že až 70% akvizic skončí pro kupujícího zklamáním. Prodávající zase až příliš často při vyjednávání nechávají na stole až 25% hodnoty. Náš seminář Vám ukáže, že respektem k několika jednoduchým pravidlům zásadně zvýšíte šanci na úspěch. Po semináři budete mimo jiné vědět:

  • jak správně naložit s prognózami a valuacemi,
  • kdy a jak otevřít vyjednávání o ceně,
  • která poměrně jednoduchá a levná analýza je skutečně důležitá (dělají ji jen experti)
  • a jak využít vlastní slabiny ve svůj prospěch.

Rozsah: 4 – 6 hodin.

Pokročilé techniky prodeje nebo s neurovědou se prodává lépe

Lidský mozek učiní během bdění asi 35 000 rozhodnutí denně. Aby toto množství zvládl využívá v 90% různé zkratky. Systematicky a předvídatelně. Na semináři si ukážeme nejúčinnější vědecky ověřené nástroje jako rozhodnutí protistran lépe předvídat a ovlivnit bez manipulace. Mimo jiné se naučíte:

  • proč racionální argument funguje jen občas a nástroj, kterým přesvědčíme i toxického klienta
  • postupy, jak sejmeme tzv. štít odmítání
  • rozeznat 5 typů kupujících a účinné strategie komunikace s nimi
  • čelit nehoráznému požadavku cenového „hrdlořezu“

Rozsah: 2 dny, celkem 11 hodin.

Výkonný tým trochu jinak nebo o vysoké výkonnosti bez KPIs

Zapomeneme na chvilku na KPIs, rozpočty, bonusy a podíváme se na to, jaké další, velmi účinné nástroje na podporu výkonnosti týmu lídři mají a téměř je nevyužívají. Jak ovlivňuje osobnost a komunikace lídra na výkonnost týmu. Ukážeme si, jak rychleji vybudovat a udržet dověru a jak ji přetransformovat do angažovanosti. Naučíte se:

  • co je skutečným klíčem k trvale vysoké výkonnosti týmu,
  • co podřízení potřebují místo „konstruktivní“ zpětné vazby,
  • ocenit sílu reciprocity při budování vzájemné důvěry,
  • co motivuje lidi mnohem více než peníze a benefity,
  • proč je spokojenost špatným indikátorem výkonnosti,
  • které lidi a proč povyšovat a kterých se zbavit.

Rozsah: 2 dní, celkem 11 hodin.

Nenašli jste co jste hledali?

Rádi vám připravíme seminář či workshop na míru.